Değerli öğrencilerimiz, Uzaktan öğretim programlarına hoş geldiniz.
Yeni kayıt olan öğrencilerimiz için bilgilendirme amaçlı hazırladığımız, Ankara Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi e-öğrenme sistemi ve genel bilgileri içeren “Öğrenci Destek Klavuzu” na buradan erişebilirsiniz. 2016-2017 Eğitim-Ögretim yılı güz yarıyılında kayıt yenileme ve ders seçimi işlemleri 19-25 Eylül 2016 tarihleri arasında https://obs.ankara.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle yapabilirsiniz.
Kullanıcı adınız öğrenci numaranız olup, şifrenizi https://obs.ankara.edu.tr adresindeki “ŞİFRE AL” butonunu tıklayarak alabilirsiniz. İnteraktif Ders Kayıt süreci ile ilgili tüm işlem ve duyurular için Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfasını http://oidb.ankara.edu.tr/ adresinden takip edebilirsiniz.
Uzaktan eğitim programlarına kayıt yaptıran tüm öğrencilerimiz 19-25 Eylül 2016 tarihleri arasında, ders kaydı/seçimi işlemi sonrasında ders seçim sisteminde belirtilen katkı payı ve uzaktan eğitim materyal ücretini, öğrenci numarasını belirterek Halkbank’ a yatırabilecektir. OBS’yi kullanarak yaptığınız seçimlerin, ödeme işlemi sonrasında Danışman tarafından onaylanması ile ders kaydı kesinleşecektir.
Öğrencilerin ve derslerinin uzaktan eğitim sistemine atanması, ders kayıt dönemi bittikten sonra (25 Eylül 2016 tarihinden sonra) OBS verileri alınarak yapılacağından, öğrencilerimiz bu tarihten itibaren yaklaşık bir haftalık süre içerisinde uzaktan eğitim sistemine giriş yapabileceklerdir.
Uzaktan eğitim sistemine (moodle) ve çevrimiçi derslere, tarayıcınıza http://lisans.ankara.edu.tr adresini yazarak erişebilirsiniz. Kullanıcı adınızı (ögrenci numarası) ve şifrenizi (kayıt olduktan sonra Ögrenci Isleri Bilgi Sistemi OBS’den gelen sifreyle aynıdır) girerek programınıza ait derslere erisebilirsiniz.
Başarılarla dolu bir Üniversite yaşamı geçirmenizi dileriz.