Personel
Öğrenci Sayısı
Öğretmen Sayısı
Ders Sayısı

 

 


Notice: Undefined property: stdClass::$rating in /var/www/html/ankuzef/templates/lt_shop/html/com_content/category/blog_item.php on line 59

E-Eğitmen Sertifika Eğitimi, 2017-2018 Bahar Döneminde yapılacaktır. Program ön başvuruları için son başvuru tarihi 30 Ocak 2018, program ücretinin son ödeme tarihi ise 2 Mart 2018 olarak belirlenmiştir. 

Sertifika programına katılmak isteyenlerin ön başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir. Ön başvuru formunu doldurmak için tıklayınız.

Ön başvuru formu doldurulduktan sonra, aşağıdaki tabloda belirtilen durumlara karşılık gelen ücretin, ilgili hesap numarasına yatırılması ve dekontun (personel kategorisinde olanların ilgili kimlik fotokopisi ile birlikte),  faksla (312 - 600 01 33) veya e-postayla (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) ANKUZEF' e gönderilmesi gerekmektedir. 

E-Eğitmen sertifika programı ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.

 

KATILIMCI KATEGORİSİ YATIRILACAK TUTAR
Ankara Üniversitesi Mensupları  200 TL
Diğer üniversite mensupları ve öğretmenler  320 TL
Diğer katılımcılar  440 TL
ANKUZEF HESABI Ziraat Bankası, Tandoğan Şubesi 
IBAN: TR440001002533070641135025
Hesap No: 7064113-5025
Not: Ödeme belgesinde  “Açıklama” olarak,  katılımcının adı soyadı ve program bilgisi mutlaka belirtilmelidir.

 

Ayrıntılı bilgi için:

Zeynep Can : (312) 6000141/2810

Not:
Ödemelere ilişkin fatura talep eden katılımcılarımızın,  başvuru esnasında veya  en geç ödeme tarihinden itibaren 3 gün içerisinde fatura bilgilerini  (Kişi adına ise TC Kimlik No- Şirket adına ise Şirket adı/unvanı ile adres, vergi dairesi ve vergi numarası ) ANKUZEF'e bildirmesi gerekmektedir.


Notice: Undefined property: stdClass::$rating in /var/www/html/ankuzef/templates/lt_shop/html/com_content/category/blog_item.php on line 59

Değerli Öğrenciler, Ankara Üniversitesi ailesine hoş geldiniz. 

Yeni (İlk) Kayıt işlemlerinizle ilgili Ankara Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından detaylı bir kılavuz yayınlanmıştır. Bu kılavuza erişmek için tıklayınız. 

Kayıt işlemlerinizi tamamladıktan sonra, sizler için bilgilendirme amaçlı olarak hazırladığımız destek kılavuzundan yararlanabilirsiniz. Aşağıdaki kılavuzdaki yönergeleri takip ederek uzaktan eğitim sistemini nasıl kullanacağınıza ilişkin bilgilere erişebilirsiniz.

Başarılı bir eğitim-öğretim yılı dileriz.


Notice: Undefined property: stdClass::$rating in /var/www/html/ankuzef/templates/lt_shop/html/com_content/category/blog_item.php on line 59

Değerli Öğrencilerimiz

Merkezimiz koordinatörlüğünde yürütülen uzaktan eğitim programlarının, yüz yüze yapılan final sınavlarının gerçekleştirildiği sınav merkezleri ile ilgili olarak, 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı’ndan itibaren geçerli olmak üzere; Üniversitemiz Uzaktan Öğretim Komisyonu’nun kararı ile final sınavlarının Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Şanlıurfa ve Trabzon olmak üzere yurt içinde 6 merkez ile yurt dışında Almanya Köln’de yapılmasına karar verilmiştir.

Ayrıca 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı’ndan itibaren geçerli olmak üzere; yüz yüze yapılan İLİTAM ve Tezsiz Yüksek Lisans ara sınavlarının (Ön Lisans Programları ara sınavları e-sınav olarak uygulanmaktadır) sadece Ankara ve Almanya’da merkezi olarak yapılmasına karar verilmiştir.

Bilgilerinize sunarız.


Notice: Undefined property: stdClass::$rating in /var/www/html/ankuzef/templates/lt_shop/html/com_content/category/blog_item.php on line 59

Değerli öğrencilerimiz,

2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı güz yarıyılında kayıt yenileme ve ders seçimi işlemleri 11-15 Eylül 2017 tarihleri arasında https://obs.ankara.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle yapabilirsiniz.

İnteraktif Ders Kayıt süreci ile ilgili tüm işlem ve duyurular için Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfasını http://oidb.ankara.edu.tr/ adresinden takip edebilirsiniz.

Uzaktan eğitim programlarında kayıtlı  tüm öğrencilerimiz 11-15 Eylül 2017 tarihleri arasında, ders kaydı/seçimi işlemi sonrasında ders seçim sisteminde belirtilen katkı payı ve uzaktan eğitim materyal ücretini yatırmanız gerekmektedir. 

OBS’yi kullanarak yaptığınız seçimlerin, ödeme işlemi sonrasında  Danışman tarafından onaylanması ile ders kaydı kesinleşecektir.  

Öğrencilerin ve derslerinin uzaktan eğitim sistemine atanması,  ders kayıt dönemi bittikten sonra (18 Eylül 2017 tarihinden sonra) OBS verileri alınarak yapılacağından, öğrencilerimiz bu tarihten itibaren yaklaşık birkaç gün içerisinde uzaktan eğitim sistemine giriş yapabileceklerdir.

Sınav Tarihleri, Ders Kitapları, Sınav merkezi tercihi ile ilgili duyurular daha sonra http://lisans.ankara.edu.tr adresinde yayınlanacaktır.

Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz. 


Notice: Undefined property: stdClass::$rating in /var/www/html/ankuzef/templates/lt_shop/html/com_content/category/blog_item.php on line 59

Değerli ADUZEP, BAS, BİPRO, TDS, TOİ programlarına kayıtlı öğrencilerimiz, 8-9 Nisan 2017 tarihinde yapılacak olan e-sinav ile ilgili güncel duyuruları http://esinav.ankara.edu.tr adresinden takip edebilirsiniz. 

Sınavlarınızda başarılar dileriz. 

0 (312) 600 0141

0 (312) 600 0133

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Please publish modules in offcanvas position.

Çerez Politikası

Web sitemizde zorunlu çerezler ve kullanıcı deneyimini iyileştiren çerezler kullanılmaktadır.